پنجشنبه ۰۱ آذر ۰۳

تخليه چاه چيست؟ وچرا انجام مي شود؟

۸۰ بازديد

تخليه چاه چيست؟ وچرا انجام مي شود؟

تخليه چاه عملي است كه در آن كليه مواد از ته چاه به صورت كامل خارج مي شوند. تا چاه باز سازي شود. شركت ما كليه خدمات تخليه چاه نظير:تخليه چاه، تخليه چاه غرب تهران، تخليه چاه شرق تهران، تخليه چاه جنوب تهران،تخليه چاه شمال تهران و.. را به انجام مي رساند. مادر شركتخود اين اطمينان را به شما مي دهيم كه با انجام عمل تخليه چاه و لايروبي مشكل شما را برطرف كنيم.تخليه چاه معمولا زماني انجام مي شود  چاه بازكني شرق تهران كه شما نيازمند اين عمل باشيد و معمولا بعد از پر شدن چاه فاظلاب كه معمولا باديدن بالا زدگي كف دسشويي و بوي نامطبوع همراه است ايجاد مي شود. ابته در بيشتر موارد عمل بالا زدگي گرفتگي لوله چاه فاظلاب است كه در اين صورت شما نياز به لوله بازكن داريد.چاه فاظلاب بايد خيلي سريع تخليه شود وگرنه باعث خرابي چاه و خسارت به خانه مي شود.

تخليه چاه چگونه انجام ميشود؟

تخليه چاه توسط ماشين لجن كش و مكنده هاي آن انجام مي شود كه باز هم به ماشين هاي داراي تخليه چاه يا لجن كش هاي 12 هزار ليتريو 6 هزار ليتري تقسيم بندي مي شوند.  چاه بازكن ولايه روبي نيز مثل حمل انجام مي شود. اين نكته را هم بدانيد كه ماشين تخليه چاه و لجن كش ها در واقع بايد مخزن بزرگ داشته باشند وتانكر هاي ماشين و تانكر هاي لجن كش رويش بايد بزرگ باشد. در شركت ما هموارهاز ماشين هاي تخليه چاه بزرگ و بروز دنيا استفاده ميشود.

در تخليه چاه شركت ما چه كارهايي انجام مي شود؟

  1. پيدا كردن محل چاه
  2. تعمير چاه كهنه وباز سازي چاه
  3. بازكردن درب چاه
  4. كول گذاري چاه و فاظلاب
  5. نصب دريچه بازديد فاظلاب
  6. بيرون آوردن گوشي و اشيا فلزي
  7. رفع نم حمام ساختمان
  8. تشخيص محل تركيدگي لوله
  9. از بين بردن حشرات موزي
  10. تشخيص ترك خوردگي وتريكيدگي آب
  11. بلوك چيني دور چاه
  12. اتصال وو صل لوله  فاضلاب
  13. اتصال چاه قديمي به چاه جديد
  14. لايه روبي چاه
  15. تبديل چاه كهنه به چاه نو
  16. ترميم چاه كهنه و ريزش كرده
  17. كول گذاري و جلوگيري از ريزش چاه
  18. نصب منحول وتخليه چاه منحول

   حوادث ريزش چاه فاضلاب

لازم است بدانيد كه بسياري از حوادث در تخليه چاه ناشي از بي دقتي ساكنين ساختمان ها است. لوله بازكن چنين حوادثي به اين دليل اتفاق مي افتد كه مالك ساختمان اصلا وضعيت چاه را بررسي نكرده است. ودر صورت لزوم تخليه چاه به موقع را انجام نداده است. اگر تخليه چاه فاضلاب در زمان درست خودش انجام نشود،فاضلاب ديواره چاه را از بين مي برد وباعث نشست زمين هم مي شود.و در اين صورت شما مي بينيد كه ديواره چاه از بين رفته وديگر نميتوان آن را ترميم كردجهت جلوگيري از چنين امر مهمي حتما بايدضمن رعايت نكات ايمني از يك متخصص براي رسيدگي به امر تخليه وبازسازي چاه كمك بگيريدو حتما به وضعيت چاه ها رسيدگي كنيد

تخليه مكانيزه چاه چيست و چگونه است؟

تخليه مكانيزه انواع چاه هاي فاضلابي همچون چاه جذبي و چاه سپتنيك در غرب و شمال و جنوب تهران به صورت كاملا تضميني توسط كارشناسان ما انجام مي شود.خدمات تخليه چاه توسط ما به صورت شبانه روزي است ودر اسرع وقت انجام مي گردد.حتي اگر درنيمه شب دچار مشكل گرفتگي فاظلاب و يا تخليه چاه شديد مي توانيد با ما تماس بگيريد.

وجود ابزار هاي قدرمتند وبروزدر شركت ما باعث شده خدمات وسرويس ما به سرعت وبا بهترين كيفيت انجام شود،يكي از اين خدمات تخليه چاه است كه ما آن را با بهترين دستگاه ها و همچنين با تجربه ترين تكنسين ها اين حوزه به انجام برسانيم.توجه داشته باشيد كه حتما براي تخليه چاه از متخصصين با تجربه استفاده كنيد. چرا كه اين امر بسيار حساس و مهم بوده و اگرآن شخصي كه براي تخليه چاه شما به شما مراجعه مي كند از تخصص لازم برخوردار نباشد ممكن است خسارات جبران ناپذيري براي شما به وجود آيد

خوشبختانه متخصصان ما داراي تجربه كافي در اين زمينه هستند وبراي تخليه چاه از روش هاي علمي و حرفه اي استفاده مي كنند. كه با استفاده از اين روش ها محل دقيق چاه را پيدا كرده وبا كمترين خرابي درب آن را باز كنند.همچنين كليه كارهاي بنايي را خود متخصصان ما انجام ميدهند وشما نياز به استخدام اوستا بنا نداريد.

در آخر بايد به شما بگويم كه شركت خدمات فني كيوان با بيش از 15 سال تجربه فعال در زمينه خدمات فني وتاسيساتي ساختمان همچون لوله بازكني،تخليه چاه و حفر چاه،رفع گرفتگي لوله،نصب توالت،تعويض كاسه توالت،ساخت سرويس بهداشتي،از بين بردن بوي بد فاضلاب وهزاران خدمت ديگر درخدمت شما عزيزان است.

كد HTML و عوامل موفقيت موتور جستجو

۷۸ بازديد

كد HTML و عوامل موفقيت موتور جستجو

اين عناصر در جدول تناوبي عوامل سئو سايت تضميني شامل تگ هاي HTML    است كه بايد از آنها براي ارسال سرنخ به موتورهاي جستجو در مورد محتواي خود استفاده كنيد و آن محتوا را قادر مي سازد تا به سرعت ارائه شود.

آيا شما زمان نمايش فيلم ها را توصيف مي كنيد؟ آيا رتبه بندي و بررسي در صفحات تجارت الكترونيكي خود داريد؟ عنوان مقاله اي كه منتشر كرده ايد چيست؟ در هر صورت، راهي براي برقراري ارتباط با HTML  وجود دارد.

عناوين

عناوين HTML هميشه مهم‌ترين سيگنال HTML بوده و هستند كه موتورهاي جستجو براي درك موضوع صفحه از آن استفاده مي‌كنند. عناوين شما آنچه را كه صفحات شما در مورد آن است به كاربران و همچنين موتورهاي جستجو منتقل مي كند، بنابراين مهم است كه منحصر به فرد و توصيفي باشند.

عناوين از طريق تگ عنوان HTML مشخص مي شوند. اين معمولاً همان چيزي است كه به عنوان پيوند قابل كليك در يك نتيجه جستجو نشان داده مي شود. عناوين شما بايد مختصر باشند، به طور دقيق محتواي صفحه شما را منعكس كنند و كلمات كليدي را كه مي‌خواهيد براي آنها رتبه‌بندي كنيد، نشان دهند - بدون پر كردن كلمات كليدي (يك سم).

ممكن است مواقعي وجود داشته باشد كه موتورهاي جستجو اگر آن را مناسب تر و توصيفي تر بدانند، عنوان ديگري را به جستجوگران يا شركت سئو سايت ارائه دهند. براي افزايش شانس نمايش عنواني كه ايجاد كرده‌ايد به جستجوگران، عباراتي را كه مي‌خواهيد صفحه شما پيدا شود در نظر بگيريد، سپس از آن عبارات در عنواني دقيق و منحصر به فرد استفاده كنيد.

 

 

]نكته حرفه اي[

در بيشتر موارد، گوگل از عنوان در توضيحات متا براي اسنيپت‌هاي خود استفاده مي‌كند، اما گاهي اوقات آن‌ها اين كار را نمي‌كنند و ما مي‌بينيم كه اگر به دلايلي از عنوان خوششان نيامد، H1 را انتخاب مي‌كنند. بجاي].

يك صفحه مي تواند طراحي سايت حرفه اي براي بسياري از عبارات مختلف رتبه بندي كند و زماني كه شخصي به دنبال چيزي است، آن عنوان ممكن است مناسب نباشد. . . اين محرك اصلي براي ناديده گرفتن كارهايي است كه شما روي عناوين و اسنيپت‌ها انجام مي‌دهيد، زيرا قطعه‌اي كه قرار است ظاهر شود، براي اين جستجوي خاص مناسب نيست.

به همين دليل است كه ايده "اوه، شما بايد دقيقاً همان عنوان H1 را داشته باشيد" منطقي نيست. بهتر است آنها را متفاوت داشته باشيد تا پشتيبان بهتري به گوگل بدهيد. بنابراين، زماني كه كاربران جستجو مي‌كنند، گوگل مي‌تواند از عنوان استفاده كند، اما اگر در جستجوي عبارات ثانويه هستند – زيرا يك صفحه مي‌تواند براي صدها كلمه كليدي رتبه‌بندي كند – مي‌توانند از H1 به عنوان پشتيبان استفاده كنند. -هملت باتيستا، مديرعامل و بنيانگذار RankSense.

توضيحات

تگ توضيحات متا يك عنصر HTML است كه مي تواند براي نشان دادن نحوه توصيف صفحات شما در ليست هاي جستجو استفاده شود. توضيحاتي كه در زير سرفصل ها در نتايج جستجو ظاهر شوند.

 اگرچه از نظر فني يك عامل رتبه بندي نيست، يك عامل "موفقيت" است. افزودن يك توضيح خوب مي‌تواند به كاربران كمك كند تا روي نتايج شما روي ساير موارد در صفحه كليك كنند.

مانند عناوين، موتورهاي جستجو ممكن است هميشه توضيحاتي را كه ارائه مي‌دهيد انتخاب نكنند.

Frédéric Dubut، مدير ارشد برنامه Bing مي‌گويد: «من فكر مي‌كنم ما رويكرد بسيار مشابهي با Google داريم، به اين معنا كه اگر فكر كنيم بهتر نشان‌دهنده سند يا صفحه شما باشد، چيزي را انتخاب مي‌كنيم كه توصيف رسمي شما نيست.

توصيه اصلي من اين است كه اگر مي‌خواهيد عنوان و توضيحات خودتان در نتايج جستجو استفاده شود، مطمئن شويد كه آنها واقعاً نمايانگر موضوع سند هستند.

دوبوت توصيه مي كند: «سعي نكنيد از راه خود دست برداريد و حتي كمي چيزها را نادرست معرفي كنيد. اگر فكر مي كنيم عنوان و توضيحات شما، همانطور كه در متا تگ شما نوشته شده است، 100% دقيق از آنچه صفحه شما در مورد آن است نيست، در آن زمان است كه سيستم به دقت به ساير بخش هاي سند شما نگاه مي كند و يك متن را استخراج مي كند. عنواني كه فكر مي‌كند مرتبط‌تر است

ساختار

جسيكا بومن، مالك مشاور سئوي سازماني SEOIn-house، توضيح مي‌دهد: «داده‌هاي ساختاريافته به موتورهاي جستجو درك بهتري از محتواي صفحه شما مي‌دهد» و اضافه مي‌كند: «براي كاربران، فهرست را بهبود مي‌بخشد تا بينش بيشتري نسبت به آنچه در دسترس است به آنها بدهد. آن صفحه از منظر برند، آب نبات چشم مي دهد

داده هاي ساختاريافته يك قالب كد است كه به شما امكان مي دهد به موتورهاي جستجو بگوييد محتواي شما در يك "زبان" آنها چيست. نشانه گذاري طرح واره (كد) خاص مي تواند هضم و درك محتوا و ساختار صفحه را براي موتورهاي جستجو آسان كند. بومن مي‌گويد سئوكاران بايد بر نحوه اجراي صحيح طرحواره در سايت‌هاي خود در هر كجا كه مناسب باشد، تسلط داشته باشند.

نتيجه داده‌هاي ساخت‌يافته اغلب به چيزي تبديل مي‌شود كه گوگل آن را «قطعات غني» مي‌نامد، فهرست جستجويي كه داراي زنگ‌ها و سوت‌هاي اضافي است كه آن را براي كاربران جذاب‌تر و مفيدتر مي‌كند.

دتلف جانسون مي‌گويد: «داده‌هاي ساختاريافته براي نتايج جستجو فوق‌العاده هستند، زيرا نتيجه شما مي‌تواند با رسانه‌هاي غني، تصاوير، اطلاعات قيمت‌گذاري، رتبه‌بندي و غيره پر شود - و در يك چرخ فلك در مقابل پيوند آبي

به عنوان مثال، فرض كنيد شما يك نشريه موسيقي را اداره مي كنيد. يكي از مقالات شما مروري بر آلبوم تيلور سويفت در سال 1989 است. با استفاده از نشانه گذاري داده هاي ساخت يافته، مي توانيد به موتورهاي جستجو اطلاع دهيد كه به يك آلبوم اشاره مي كنيد و نه سال 1989.

اگرچه استفاده از داده هاي ساختاريافته يك عامل رتبه بندي مستقيم نيست، اما ممكن است مزايايي را در صفحه نتايج جستجو به همراه داشته باشد. در مقايسه با نتايج جستجوي استاندارد، نتايج غني اطلاعات يا عملكرد بيشتري را ارائه مي‌دهند كه ممكن است براي كاربران جذاب‌تر يا مفيدتر باشد. نتايج غني اغلب به‌طور برجسته در صفحه نتايج ظاهر مي‌شوند، كه مي‌تواند آگاهي از برند را افزايش دهد و ترافيك را به سمت محتواي شما هدايت كند.

اين نگراني وجود دارد كه نتايج غني انگيزه كاربران را براي كليك كردن به صفحه شما از بين ببرد، كه فرصت هاي بازاريابي را محدود مي كند. با وجود يكسان بودن همه عوامل ديگر، يك نتيجه غني همچنان بيشتر از يك نتيجه استاندارد كليك مي كند.

براي اطلاعات بيشتر، به بخش SEO: Structured Data & Schema.org و Google: Google Rich Snippets مراجعه كنيد.

و اين منابع: سلسله مراتب كامل طرحواره، ابزار تست داده هاي ساختاريافته گوگل.

سرفصل ها

سرفصل ها روشي سلسله مراتبي براي سازماندهي و شناسايي بخش هاي كليدي محتواي شما هستند. يك صفحه معمولاً يك عنوان دارد. در پشت صحنه، در كد HTML، عنوان در يك تگ H1 پيچيده شده است. اين صفحه داراي يك عنوان و چندين عنوان فرعي براي تقسيم نسخه به بخش است. اين زير عنوان‌ها از تگ‌هاي H2 استفاده مي‌كنند كه «سطح» بعدي از تگ‌هاي H1 پايين‌تر است.

 قرار دادن عناوين خود در تگ هاي سرصفحه چيزي است كه قالب بندي خاص را ايجاد مي كند. به عنوان مثال، نام اين بخش، "Hd: Headings" در يك تگ HTML H2 پيچيده شده است، به صورت زير:

Hd: عنوان ها

.

"شما بايد ابتدا به تجربه كاربر فكر كنيد - چگونه سرفصل ها آن را بهبود مي بخشند؟" هملت باتيستا، مدير عامل و بنيانگذار پلتفرم سئو RankSense مي گويد. «اگر فقط يك متن را از ابتدا تا انتها قرار دهيد، خواندن و دنبال كردن آن براي كاربر بسيار دشوار خواهد بود. هدف از سرفصل‌ها اين است: مطمئن شويد كه مي‌توانيد به سرعت صفحه را اسكن كنيد، متوجه شويد در مورد چيست و حتي بدانيد كه آيا مي‌خواهيد براي خواندن كامل آن وقت بگذاريد يا خير.

جان مولر، تحليلگر روند وب مستر، مي گويد استفاده از چندين تگ H1 (يا اصلاً هيچ كدام) الگوريتم هاي گوگل را تحت تأثير قرار نمي دهد. با اين حال، او همچنين خاطرنشان مي كند كه داشتن عناوين واضح و معنايي براي موتورهاي جستجو براي درك صفحات مفيد است و محتواي شما را براي كاربران قابل دسترس تر مي كند.

تمرين خوبي است كه از كلمات كليدي H1s و H2s خود استفاده كنيد تا به موتورهاي جستجو ايده بهتري درباره موضوع صفحه شما بدهيد. عناوين خود را با كلمات كليدي اسپم نكنيد. از آنها استفاده كنيد تا محتواي خود را براي كاربران و موتورهاي جستجو آسان كنيد.

تغيير محتوا

از آنجايي كه Google نياز AMP را حذف كرده است، ما از شر آن عنصر خلاص شده و دو عنصر جديد اضافه كرده‌ايم: Image ALT (ALT) و Content Shift (CLS). تغيير محتوا (CLS) بر عناصر ثبات بصري تمركز دارد. انباشته

Layout Shift، كه بخشي از Core Web Vitals و به‌روزرساني تجربه كلي صفحه است، به تغييرات غيرمنتظره در طرح‌بندي صفحه اشاره دارد.

طرحواره

يكي ديگر از موارد اضافه شده جديد به بخش HTML در سال جاري Schema (Sc) است. طبق راهنماي SEO Moz، طرح واژگان معنايي از برچسب‌ها (يا ريزداده‌ها) است كه مي‌توانيد به HTML خود اضافه كنيد تا روشي را كه موتورهاي جستجو مي‌خوانند و صفحه شما را در SERP نشان مي‌دهند، بهبود ببخشيد. اين فقط براي گوگل نيست. بسياري از موتورهاي جستجو از داده هاي Schema براي كمك به تفسير محتوا در وب استفاده مي كنند: Bing، Yandex، و غيره.

بحث‌هاي زيادي در مورد اينكه آيا داده‌هاي ساختاريافته مانند Schema رتبه‌بندي را بهبود مي‌بخشد وجود دارد، اما اكثر طراحان سايت تهران موافق هستند كه حداقل به rich snippet‌هاي جامع‌تر كمك مي‌كند. همانطور كه امروزه بسياري از سئوكاران در حال پياده سازي و آزمايش Schema هستند، اين طرح براي بيشتر صنايع تبديل به سهام شده است.